marți, 22 martie 2011

Fac ce vreau...

              De câteva zile mă obsedează melodia asta şi tind să cred că trec printr-un moment de "whatever...", adică fac ce vreau, pentru că sunt suficient de matură să şi ştiu ce fac (în majoritatea timpului, cel puţin). Zilnic mă lupt să rămân ceea ce sunt, să mă "strecor" printre miile de păreri, sugestii, sfaturi, trenduri, direcţii, avertismente, încercări de manipulare etc. Poate ne-am învăţat şi să ne amestecăm mereu unde nu ne fierbe oala; ca o scuză, aşa suntem educaţi de emisiunile de aşa-zis divertisment, unde nu aflăm decât ce-a mai zis Zăvoranca, de ce tace Columbeanca sau ce-a primit Vîrciu de la fosta/ actuala sau viitoarea Adelina, că nici nu mai ştiu.                                                                                                                                             
        În fine, zilele astea, oricui îşi dă cu părerea asupra mea, neîntrebat, îi răspund: "Who died and made you king of anything?" ("Cine a murit şi te-a făcut rege peste ceva?").


Un comentariu: