luni, 21 februarie 2011

Anul trecut, pe vremea asta…

            …mânuţele mele erau foarte harnice. Mă munceam din greu să fac ceva special pentru mămici, cu ocazia celor două zile, 1 şi 8 martie. Mă săturasem de veşnicele felicitări din hârtie glacé şi mărţişoare din paste făinoase. Aşa că m-am gândit şi m-am documentat (bun e vărul Google, are dreptate săracu’ Vanghelie!) cu privire la tehnici noi de modelare a lutului şi fâşiilor de hârtie colorată (tehnica Quilling). Am muncit, de mi-au sărit capacele! Am făcut, în două săptămâni, 30 de mărţişoare din lut şi tot atâtea felicitări. Cred că de-atunci mi s-a luat definitiv, deşi întotdeauna mi-a plăcut să meşteresc diverse chestiuţe. Acum nu mai am răbdare nici să-mi propun să mă mai apuc de ceva (îmi venise ideea cu minuni homemade, că tot e o modă). Rezultatul? Părinţii jubilau toamna trecută când au aflat că plec şi că vine altcineva în locul meu, cineva care-şi va petrece, poate, cele patru ore de program pupându-le copiii în …, că asta era problema lor cu mine. În fine, nu mă mai miră nimic!
            Vă las poze şi un link, poate vă vin idei de cadouri homemade, că tot vine luna mărţişor. Mie, sincer, mi-e tare dor de mucenici anul ăsta, abia îi aştept!

http://staticlb.didactic.ro/uploads/material/54/30/13//ptdidactic.ro.ppt

Un comentariu: