sâmbătă, 5 februarie 2011

Cărţi numai bune de citit

Nu neapărat în ordinea preferinţei:

Pitulicea  - Reşat Nuri Güntekin (cea mai frumoasă poveste de dragoste, fără siropeli)

Omul de aur – Jókai Mór

Cartea de la San Michele – Axel Munthe
Să nu mă părăseşti – Kazuo Ishiguro

Pânza de păianjen – Cella Serghi

Trei într-o barcă – J. K. Jerome

Şoareci şi oameni –John Steinbeck

Un veac de singurătate – Gabriel Gacia Marquez

Mândrie şi prejudecată – Jane Austen

Arta conversaţiei – Ileana Vulpescu

Mirona – Cella Serghi

320 de pisici negre – Rodica Oşog Braşoveanu

Anotimpurile mamei – Stela Szentes

Jana şi Jan  - Jirina Trojanová

Scrisoare de dragoste – Mihail Drumeş

Steaua fără nume – Mihail Sebastian

Shogun – James Clavell

Japiţa – Marin Sorescu

Cel mai iubit dintre pământeni – Marin Preda

Lolita – Vladimir Nabokov

De veghe în lanul de secară – J. D. Salinger (mi se părea ciudăţică, dar când am descoperit semnificaţia titlului, m-am topit).

Cărţi pe care vreau să le citesc în curând ( i le arăt mereu soţului meu pe internet, că tot vine sfântul Valentin şi Dragobetele, ura!):

Dragoste în vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez

Cronica unei morţi anunţate– Gabriel Garcia Marquez

Incest – Anaïs Nin

Elogiu mamei vitrege – Mario Vargas Llosa

Citadela  - Antoine de Saint-Exupery

Numele trandafirului – Umberto Eco



            Desigur, am citit multe altele care merită menţionate, dar pe care, fiindcă nu le notez nicăieri, le-am uitat. Voi ce carte aţi recomanda?




4 comentarii:

  1. Ultimul cantec de Nicholas Sparks.Gradina secretelor de Kate Morton.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cele mai proaste decizii din istorie" Stephen Weir

    RăspundețiȘtergere
  3. ai amintit si de omul de aur, ma bucur ca ai perseverat, chiar merita.

    RăspundețiȘtergere