duminică, 30 ianuarie 2011

Vise ciudate

               Mi se întâmplă periodic să visez scări pe care nu pot să le urc sau să le cobor, scări rupte, răsucite, întrerupte. Azi-noapte am visat că urcasem într-o clădire înaltă, urma să întâlnesc un om important; de urcat până la etajul care trebuia (13), am urcat pe nesimţite, dar a trebuit să cobor, să-i aduc omului respectiv o bere (aiurea, ce eram eu, asistenta lui?). În fine, tot visul m-am chinuit să ajung înapoi la etajul 13. Pe scări parcă urcam în gol; în lift am întâlnit două femei care nu mă lăsau în niciun fel să ajung unde trebuie; apoi nu nimeream butonul care trebuie…Exasperant!
Un astfel de vis nu m-ar deranja niciodată
            Am citit pe internet câteva interpretări legate de scări şi ascensoare. Scara e semn de noroc, iar liftul de evoluţie pe scara socială. Dar la felul în care îmi apar mie în vise nu cred că sunt semne de mărire.
            Un alt vis bizar, care se repetă când mi-e lumea mai dragă şi mă trezesc sâcăită, enervată este cel în care trebuie neapărat să sun pe cineva (o situaţie de urgenţă, nu o simplă discuţie între fete), dar nu pot forma numărul dorit. Şi mă chinui toată noaptea să învârt de discul telefonului fix, sau să apăs tastele celui mobil, dar tastele sunt din cârpă, sau nu funcţionează, sau sunt şterse, sau tastează alte cifre decât cele dorite…Aaah! Ideea este că înnebunesc, încercând să aud la capătul celălat un banal “alo”.
Săptămâna asta am visat că dădusem peste un articol despre mine şi, deşi pozele erau superbe (mă miram şi eu cum ieşisem aşa bine), articolul era revoltător. Şi mă chinuiam să contactez pe unul din reporteri pe mess, dar nu reuşeam defel cu tastatura (ei, m-am upgradat şi eu, de la telefon fix la tastatură, e ceva!). Era de fapt o bucată de material maro, avea nişte cute cusute, iar cutele erau  taste; cum vă închipuiţi că puteam eu să-mi vărs nervii pe reporterul respectiv în acest fel? Apoi, cineva s-a îndurat de mine şi am găsit o tastatură normală, dar tastele erau şterse şi mă chinuiam să-mi aduc aminte ce loc ocupa fiecare. Într-un final m-am trezit, dându-mi seama că e greu să fii vedetă şi să se scrie numai tâmpenii despre tine, chiar dacă pozele erau super (săracele Simona Sensual şi Bianca lu’Bote! Deşi la capitolul poze, dai să fugi!)
De fiecare dată când mi se întâmplă să visez unul din cele două vise aiurite, mă gândesc că ceva din subconştientul meu încearcă să-mi transmită un mesaj. Ceva mă deranjează, chiar dacă nu aşa de evident, iar ceva-ul ăla încearcă să iasă la suprafaţă. Ce este cam ciudat, este că le-am visat pe amândouă în aceeaşi săptămână, deşi a fost una bunicică. Cine ştie? Oricum, ca şi în cazul unui cutremur, mai bine câteva replici periodice, decât un cataclism care să lase în urma lui deprimare absolută!

2 comentarii:

  1. In legatura cu visul din imaginea atasata, pe mine m-ar inspaimanta putin. Parca sunt totusi prea ciudati oamenii aia!!! Si ala care sta jos tocmai a omorat un fluture cu sulita!!! Cel putin asa am inteles eu. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e, dar mi-as dori eu sa navighez pe o corabie cu panze din fluturi.

    RăspundețiȘtergere